מהלך שיווקי חדש לפאנטה: "תחרות הפרסומאי הבא"

מותג פאנטה יוצא לראשונה בישראל מהלך שיווקי מקורי עם קריצה לברנז'ה. המהלך, "תחרות לבחירת הפרסומאי הבא", בהשקעה של כ-1.5 מיליון ₪, הינו לרגל השקת 2 הטעמים החדשים של המותג: פאנטה אורנג'-מנגו ופאנטה אננס-אשכוליות.



במסגרת המהלך יוזמן הציבור להציע את הקמפיינים הפרסומיים הבאים של המותג פאנטה לטעמים החדשים. הפעילות תיערך באתר www.fanta.co.il , כאשר הפרסומות הזוכות תעלנה בטלוויזיה, ברדיו ועל גבי שילוט חוצות, תוך מתן קרדיט לזוכים. בנוסף, תוענק לזוכי התחרות חופשה באיה נאפה, לה יוכלו לצרף 3 חברים.



הפרסומאים של פאנטה יבחרו בשלוש קטגוריות: קמפיין טלוויזיה, ג'ינגל רדיו, ושילוט חוצות. בכל שבוע תיבחר פרסומת אחת מכל מסלול שתעלה לגמר על פי שקלול של 50% בחירת חבר השופטים ו-50% דירוג הגולשים. צוות שופטי התחרות מורכב מבכירי הפרסומאים, המפרסמים ואנשי השיווק ובהם: יאיר גלר יו"ר איגוד חברות הפרסום, משה נסיס מבעלי גלר נסיס, יוני סער מנכ"ל פרומרקט, חזי עובדיה מנכ"ל נביעות ויינון לנדנברג מנכ"ל אידיאולוגי'ק.



במסגרת תחרות הגמר, שתיערך ב-12.7.07 תתמודדנה 9 קבוצות (3 מכל קטגוריה). תוכנית הגמר תכלול 3 תחנות בהן יבחנו המשתתפים בקריאייטיב, בארט ובמשימות צוות מאתגרות. בסיום, תערוכנה הקבוצות פרזנטציות מול ועדת השיפוט שתכתיר את הזוכים. אהוד גיא, מנהל מותג פאנטה, אמר היום כי "פעילות נבחרת הפרסומאים של פאנטה מציעה לצרכנים לקחת חלק בחיי המותג וליצור פרסומות לטעמים החדשים: אורנג' מנגו ואננס – אשכוליות. מדובר בפעילות חדשנית וייחודית ששיאה העלאת הקמפיינים במדיות הפרסום המובילות והנחשקות ביותר".



מותג פאנטה הושק בישראל בשנת 1998 (החליף את המותג הוותיק "קינלי"), בעולם משווקים כיום למעלה מ- 120 טעמים שונים של פאנטה. במדינות שונות ניתן למצוא טעמי פאנטה ייחודיים המבוססים על משקאות מסורתיים וטעמים מקומיים אהובים.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים