מודי כידון, נבחר ליו"ר איגוד חברות הפרסום, כידון שימש בעבר בתפקיד והוא נחשב לפרסומאי מוערך ומוביל בענף.
עם בחירתו בשנית אמר "אני מודה למ"מ היו"ר יאיר גלר על פעילותו ותמיכתו בחודשים האחרונים." כידון הודה ליגאל בראון מנכ"ל האיגוד על עבודתו הנאמנה.
מודי כידון, יושב ראש איגוד חברות הפרסום הנכנס נשא דברים: " לא תיארתי לעצמי שאתרגש מן המעמד, כאשר פנו אליי חברים מהאיגוד לפני כחודשיים וביקשו שאעמוד בראש האיגוד, אני מוכרח לציין שזו לא הייתה התוכנית שלי. לאחר שיחות רבות, תמיכה ופרגון אדיר , החלטתי להירתם ולקחת על עצמי את תפקיד יו"ר האיגוד. בפעם האחרונה שהייתי חבר פעיל בהנהלת האיגוד היה בשנת 1994, 4 שנים של אתגרים בלתי פוסקים ובינהם: שמירת זכויות הפרסומאי אל מול התארגנות קרטלית של איגוד המפרסמים, מלחמה בחברות המדיה של המפרסמים, ועוד. "
כידון ביקש להתייחס לתקופה הנוכחית ולמשבר הכלכלי:" שנת 2008, תיזכר בספרי ההיסטוריה כשנה של תחילתו של משבר כלכלי עולמי! המשבר הוא רק בתחילתו ואנחנו לצערי הולכים לחוות אותו בגדול ולא להיות סטיסטים במשבר העולמי. בימים אלה מרחפת סכנת קריסה של מספר ערוצי מדיה : ערוץ 10 ומעריב. כל נפילה של גורם מדיה הינה בפגיעה בדמוקרטיה הישראלית, פגיעה בתרבות, פגיעה בערוצי הפרסום והשיווק, פגיעה בעשרות אלפי משפחות שמתפרנסות במיישרין ובעקיפין. אני רואה בנו גורם אשר תפקידו להאיר את חשיבות המדיה על כל המשמעיות הנגזרות מכך. "
עוד התייחס כידון לרגולציה ולערוצים המשדרים וקרא לחברי ההנהלה לפעול כנגד ההחלטות גורפות על ענף הפרסום: " אנו גם עדים לרגולציה בלתי הגיונית ובלתי מותאמת למציאות של ערוצי הטלוויזיה המסחרית. ריגולציה שמניחה ששוק הפרסום גדול פי כמה מגודל השוק האמיתי ומכאן היא גוזרת הנחות לא מציאותיות אשר גורמות לקריסתם של הערוצים וממיתה אסון על הענף. כל זה
קורה כאשר מנגד אנו רואים את הערוץ הממלכתי ,שלו ייעוד של הובלת התרבות בישראל , מתנהל בבירוקרטיה ובאימפוטנתיות בלתי נסבלת. תקציב הערוץ הראשון הוא 200 מיליון דולר ולצערנו הערוץ הראשון לא לוקח את המשבצת התרבותית האחראית וכל המטלה נופלת על כתפי הערוצים המסחריים. תפקידינו לא לשבת מן הצד, אלה לעזור להאיר ולהתוות מה הדרך הנכונה. "
בהתייחסו למערכת התגמול עם המפרסמים , אמר כידון, כי: " הגיע הזמן לעשות סדר במערכות היחסים בנינו ובין המפרסמים. כל אחד מאיתנו מחובר ללקוחתיו ומסייע להם רבות בבניית מותגיהם. אין עוררין שאנו זרוע חשובה בהצלחת לקוחותינו. אבל שבאים לדון בשכרינו אנו מייד זוכים למילות גנאי , שנשמעות בדרך כלל בחדרי חקירות. אנו משמשים עלה התאנה של המפרסמים לקבלת הנחות מתוך עמלות היתר מחד, ומטרה להתקפות על רווחינו " הבלתי סבירים " מכל עבר. הגיע הזמן שנעבוד בשקיפות מלאה מול לקחותינו , והם בתמורה יתגמלו אותנו בהתאם."
עוד מבקש כידון להמשיך הפעילות האיגוד בנושאים הבאים: " עלינו גם לעשות רבות לטובת המדידה בערוצי המדיה השונים: באינטרנט , בשילוט חוצות , על מנת שענפים אלה יהיו מדידים כפי שנהוג באמצעים אחרים בעולם הנאור ונוכל לתכנן ביעלות ובמקצועיות את פעילותינו באמצעי מדיה אלה לטובת לקוחותינו. עלינו להמשיך ולקדם את בנית דור העתיד לענף. באו נפסיק לחשוב שאנחנו צרכים לפרסם "למסעודה משדרות " כאילו היא לא מבינה ולא מתוחכמת באו נחשוב שאנו מפרסמים שלגורגינו בסאו-פאולו ואז נתחיל להיות יותר יצירתים….. ולהפתעתנו נראה שמסעודה מבינה. אין סיבה שאנו נהיה אור לגויים בהי- טק ולעומת זאת זנב לשועלים כאשר באים לפרסום אנו נצליח להגשים את מטרותינו אם נדע להיות קולגיאלים איש לחברו,אנו ענף מוחצן ומאוד מסוקר,באו נאמץ את המשפט מהאח הגדול :" חברים אתם בשידור חי נא להתנהג בהתאם …"
איגוד חברות הפרסום מונה כ-60 משרדי פרסום מובילים. האיגוד שם לו כמטרה להוביל מהלכים אסטרטגיים לחיזוק ענף הפרסום, הנחשב לאחד הענפים המשפיעים במשק הישראלי.