מודעה של גיתם BBDO ל"הובה בובה" עלתה לגמר בתחרות הקריאייטיב FAB הבינלאומית

מודעה של גיתם BBDO ל"הובה בובה" עלתה לגמר בתחרות FAB – התחרות המובילה בעולם


למצויינות בקריאיטיב בתחום המזון והמשקה.



FAB awards נחשבת לאחת התחרויות היוקרתיות בעולם והיא מתקיימת זו השנה ה – 11 בלונדון ב 22 במאי. מבין 3,200 עבודות שהוגשו לתחרות השנה מ – 63 מדינות, עלתה גיתם BBDO לשלב הסופי עם המודעה ל"הובה בובה" והיא תתחרה מול מותגים כמו מקדונלד'ס, ברגר קינג, היינץ ועוד.



המודעה שעיצבה גיתם עושה שימוש קיצוני במוצר ומדגימה איך מסטיק גדול במיוחד, יכול להרים אותך באוויר – גם אם אתה יושב בכיתה באמצע שיעור.



גיא בר, סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם BBDO: בתחום המזון והמשקאות, FAB awards הינה תחרות הקריאייטיב היוקרתית והקשה ביותר. מעט מאוד עבודות מצליחות להגיע לשלב הגמר ועוד פחות מכך לזכות. אנחנו שמחים וגאים על כל עבודה שלנו שזוכה להכרה בינלאומית ומקווים לראות את מודעת הובה בובה זוכה להישגים בתחרויות נוספות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)