מודעת הפרסום הזוכה בתחרות "דג הזהב ה-14" של רשת העיר היא לגרינפיס של אדלר חומסקי & ורשבסקי

שלוש מודעות הפרינט הזוכות בתחרות "דג הזהב ה-14" של רשת העיר, הוכרזו הבוקר בארוע שהתקיים בבית "פוד-ארט" במתחם הקאמרי בתל-אביב. במקום הראשון זכתה מודעת הפרסום לגרינפיס של משרד הפרסום, אדלר חומסקי & ורשבסקי, במקום השני מודעת הפרסום לאטרף דייטינג, של אדלר חומסקי & ורשבסקי ובמקום השלישי זכתה מודעת הפרסום לחברת יונדאי של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R . השנה לראשונה, נכללו בצוות השיפוט אחד-עשר שופטים שאינם ממשרדי פרסום כגון אנשי אקדמיה ומנהלי חברות מיתוג . הפרסומאי גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R, המלווה את תחרות דג הזהב בשנים האחרונות, כיהן כראש צוות השופטים.


לראשונה בהיסטורית השיפוט של דג הזהב קיבלו שלוש המודעות הזוכות אותו סכום ניקוד שווה עוד מהסבב הראשון (סך של 10 נקודות מתוך מקסימום של 20 נקודות), יתר המודעות קיבלו ציונים נמוכים יותר ולא עלו לשלב הגמר.



תחרות "דג הזהב ה-14" של רשת העיר, שמטרתה לעודד מצוינות ויצירתיות בתחום פרסום הפרינט בישראל, כללה את מגוון מודעות שפורסמו במהלך חודשי התחרות מדצמבר 2007 ועד פברואר 2008 במקומוני הרשת בגוש דן ובעכבר העיר. המודעות פורסמו גם בגיליון מיוחד שפורסם בדצמבר 2007.



צוותי הקריאטיב שעבודותיהם הגיעו לשלושת המקומות הראשונים בתחרות, זכו בנסיעת פרס לקאן שבצרפת, הכוללת ביקור של ארבעה ימים בפסטיבל אריה הזהב. בנוסף, יוגשו עבודות הפרינט הזוכות לתחרות "אריה הזהב מס' 55", הנערכת מדי חודש יוני בקאן, ובמסגרתה מתחרות עבודות ממשרדי פרסום בולטים בעולם, במגוון קטגוריות בתחום הטלוויזיה, הפרינט ותחומי השיווק והמדיה. זוכי תחרות "דג הזהב" של רשת העיר משמשים כנציגי ישראל בתחרות זאת.



לדברי ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת העיר, "גם השנה בכל השנים האחרונות, הייתה היענות גדולה של משרדי הפרסום להשתתף בתחרות "דג הזהב" של רשת העיר. הזוכים בתחרות שהפכה למסורת קבועה בעולם הפרסום הישראלי, מייצגים את ישראל בתחרות הפרסום היוקרתית "אריה הזהב" בקאן בצרפת. ברכותיי לזוכים בתחרות, ותודה לכל משרדי הפרסום שנטלו בה חלק. רשת העיר תמשיך גם בשנה הקרובה, לעודד שימוש יצירתי בעולם הפרסום בישראל".


לדברי גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / Y&R "לתחרות 'דג הזהב' תרומה אדירה לאיכות מודעות הפרינט בישראל. תעשיית הפרסום הישראלית בהחלט יכולה להיות גאה ברעיונות, מקוריות החשיבה ובביצוע!"

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)