מותג השיער העולמי פנטן פרו וי בחר בדוגמנית העל שירז טל להוביל את קמפיין הפרסום החדש של פנטן בישראל בשנה הקרובה, תחת הכותרת "להרגיש זוהרת גם ביום הכי רגיל".
מהחברה נמסר כי הקמפיין בהובלת שירז טל מתבסס על הרעיון, כי על אף הטיפולים הרבים ששיערה של טל עובר במהלך יום הצילומים, השימוש במרכך של פנטן מגן עליו מנזקים ומשאיר אותו בריא ומדהים. הפרסומת מבוססת על עדות אישית של הסלבריטאית במטרה להגביר את ההזדהות עם המותג ולחזק את נאמנות הצרכניות. הפרסומת החדשה נועדה להדגיש את היתרונות הייחודיים שבשימוש במוצרי סידרת המרככים של פנטן.
שירז נבחרה מבין טאלנטיות רבות שנבחנו במחקרי צרכניות , כדוגמת: בקי גריפין, קרן מיכאלי, עינת ארליך ושרון איילון.