חקר שנערך על ידי חברת מלונדון מצאה לאחר שבדקה 2,000 מודעות, מסעי פרסום, ואסטרטגיות תקשורת ב 12 ארצות כי המדיה הדיגיטאלית מפגרת אחר המדיה המסורתית בהעברה יעילה של מסרים. המחקר התבסס על כלי הקרוי "מדד דחייה של מודעה" שהציג יעילות נמוכה של המודעות הדיגיטאליות. מתברר עוד כי היעילות של מודעות במדיה המסורתית הגיעו לרמה של 57.8 אחוז בהשוואה ליעילות של 55 אחוז של המודעות האינטראקטיביות. יחד עם זאת נמצא כי שילוב של פרסומות טלביזיה, שיווק ישיר, ופעילות קד"מ בחנויות בעיקר על ידי חלוקת דוגמיות היא היעילה ביותר. פרשנות העורך: המחירים הזולים יחסית של הפרסום באינטרנט ובכלים מקוונים אחרים, מאפשרים גם לעסקים קטנים דלי תקציב פרסום לעשות בהם שימוש. רמת המקצוענות היא נמוכה משמעותית מזו של משרדי פרסום גדולים המריצים קמפיינים עתירי תקציב. ההשוואה צריכה להיעשות על פי השוואה של תקציבי ההפקה. יחד עם זאת חשוב לציין כי היקף הפרסום המסורתי מייצג את עדיין את החלק הארי של תקציבי הפרסום. פורסם בניוזלטר Trends News