רשת חנויות המטבחים Do – It, עולה השבוע בקמפיין קירות ענק באמצעות משרד הפרסום Lead המתמחה בפרסום ממוקד, פרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר.
הקמפיין שימשך כחודש, הוא חלק ממהלך כולל לבניית המותג. הקמפיין, בעלות של כ – 300,000 שקלים, כולל רכישת 4 קירות ענק של חברתMedia Huge בתל אביב ובחיפה. מדובר בחשיפה מוערכת של למעלה מ-900,000 כלי רכב ביממה.
לדברי רועי חקון, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת, "האסטרטגיה שלנו היא למצב את DO IT כמותג מוביל בשוק מטבחי האיכות בישראל, ברמת החדשנות, יצירתיות ועיצוב. בחרנו במדיה של קירות ענק, שתיצור את האימפקט והחשיפה הבלתי אמצעים, ותעלה במידה ניכרת את החשיפה למותג".