רשת מטבחי "זיו & Effeti" המתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק מטבחי יוקרה מאיטליה ואחראית על עיצוב המטבח בבית "האח הגדול", תוכנית הדגל החדשה של "קשת", מצאה דרך מקורית לעקוף את האיסור שהטילה שידורי קשת על שימוש בשם התוכנית "האח הגדול" בקמפיינים על גבי שילוט חוצות.בחוזים שחתמה קשת מול נותני השירותים לתוכנית "האח הגדול", מאפשרת הזכיינית להשתמש בשם התוכנית רק בקמפיינים בעיתונות הכתובה.
מטבחי "זיו & Effeti" אשר רוצה לממש פרסומית את ההשקעה הניכרת העומדת על כ – 300,000 ₪ בעיצוב ובהקמת המטבח המרשים בבית שעוצב במיוחד לתוכנית, יוצאת בקמפיין שילוט חוצות תחת הסיסמא "הדורבן שמגיע בזמן" לאחד ממשתפי התוכנית שנכנס ברגע האחרון לבית ועורר סערה מאחר והוא אביה של אחת המשתתפות.
קמפיין שילוט החוצות שיעלה באמצעות משרד הפרסום "ברלזון רן לוי" במקביל לקמפיין העיתונות וחסויות בטלוויזיה למשך שלושה חודשים עד תום התוכנית, נאמד בכ – 2 מיליון ₪.
חנן פרידל מבעלי רשת מטבחי "זיו & Effeti" מסביר כי, "האיסור הגורף שהטילה קשת על כל נותני החסויות והחברות והגופים שמעורבים בעיצוב ובהקמת הבית המדהים ביופיו, להשתמש בשם התוכנית "האח הגדול" בקמפיינים בטלוויזיה ובשילוט חוצות, מצריך את אותם גופים למצוא פתרונות אלטרנטיביים. הסיסמא שבחרנו לקמפיין במסגרתו יוצגו שלטי חוצות עם תמונת המטבח מבית "האח הגדול", מחד מקשרת את מטבחי "זיו & Effeti" לתוכנית ומאידך משקפת את מובילותה של החברה בתחום המטבחים."
לדבריו, "המטבח שתוכנן והוקם לצורך התוכנית, הינו מהמתקדמים כיום בארץ ובעולם ומותאם לבית שעורר התפעלות בשל עיצובו המדהים הן בפרמטרים עיצוביים והן בפרמטרים פונקציונאליים, כאשר כבר בשלב התכנון התאמנו אותו על מנת שיוכל לשרת מספר רב של אנשים בו זמנית."