סטיקרים עם הכיתוב "גיידומט" הופיעו השבוע על כספומטים ברחבי העיר. למקרה שראיתם ותהיתם, אז לא – גיידמאק לא רכש (עדיין) את השליטה בבנקים, אבל כמחאה כללית "על כך שאנחנו כנראה בדרך לשם", הגתה חמוטל ראיבי, סטודנטית במגמת הקופירייטינג של "עבודי קריאייטיב" את הרעיון לסטיקר הנ"ל.
הרעיון נולד במסגרת לימודי הקופירייטינג, בהם התבקשה ראיבי לחשוב על סטיקר שיביע את הביקורת שלה על המדינה. "החיבור בין גיידמאק לכספומט הגיע באופן די אינטואיטיבי. זה מה שאנשים רואים בו – כותל שבא לפתור את כל צרותיהם עם כסף". אומרת ראיבי.
לעיצוב הסטיקר התגייסה הדר בללי ממגמת הארטדיירקשן של בית הספר.
אידה מרקוביץ' טוויג, מנהלת מגמת הקופירייטינג בעבודי קריאייטיב אמרה היום כי "זהו בדיוק מסוג הרעיונות שמאפיינים קופירייטר טוב", היא אומרת. "במילה אחת בלבד הצליחה חמוטל להעביר מסר חזק, חד וברור"
עבודי קריאיטיב בית הספר לפרסום, פועל מזה 18 שנה ומפעיל 4 מגמות עיקריות. בין נושאי הלימוד במגמה: תסריטאות לטלוויזיה, כתיבת תשדירי רדיו, מודעות עוצרות נשימה, הפקת סרטונים לאינטרנט, חשיבה קונספטואלית – יצירתית ועוד.
בתמונה: הסטיקר על כספומט בנק לאומי ברחוב מרמורק בתל-אביב.