מי הזיז את קוביות הסוכר של מנטוס?

עשרות אלפי הנוסעים שעברו בימים האחרונים בתחנות הרכבת בתל אביב וברחבי הארץ, נחשפו לשלטי החוצות המסקרנים ויוצאי הדופן של סוכריות מנטוס, הנושאים את סיסמא: מוצאים ת'סוכר מהתמונה ומהם נושרות "קוביות סוכר" באופן מוחשי ותלת מימדי, זאת כחלק מקמפיין פרסומי רחב היקף למותג מנטוס ולסוכריות מנטוס ללא סוכר.



בימים האחרונים, הופתעו לגלות נוסעי הרכבת כמו גם אנשי ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת המותג בישראל, ש"קוביות הסוכר" המככבות בקמפיין, הוסרו בעקביות מעשרות שלטים שהוצבו בתחנות הרכבת בתל-אביב.



אז מי הזיז את קוביות הסוכר של מנטוס? ומדוע? זו השאלה שמעסיקה כרגע את אנשי משרד הפרסום יורו ישראל מקבוצת Euro RSCG , שיצרו את קמפיין המדיה הקריאיטיבי, ואת אנשי חברת הדריה זכיינית השילוט ברכבת ישראל, שבימים אלו שוקדים על בנייתם מחדש.



אמיר מצא, מנהל מותג מנטוס בליימן שליסל מסר כי "ידענו שהשילוט המיוחד שהצבנו בתחנות הרכבת יעורר סקרנות בקרב קהל הנוסעים, אך לא שיערנו עד כמה… . נמשיך גם בעתיד לקיים פעילויות ולהציע מוצרים שיעוררו התעניינות וסקרנות בציבור".



עלות הקמפיין כ- מילון דולר

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)