מכון הכושר הגראז' הממוקם ברמת החייל בתל אביב, יוצא בימים אלה במסע פרסום, לקראת עונת הקיץ 2006, בהיקף של כחצי מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת הכותרת: "מאמן אישי במתנה". הקמפיין, בהשקעה של חצי מיליון ₪, יכלול מודעות בעיתונות מקומית וארצית, מגזינים, שילוט חוצות, רדיו מקומי, שילוט ע"ג מסכים אלקטרונים ואינטרנט.
במסגרת הקמפיין יחלק הגראז' בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת טמפו, 50,000 בקבוקי אקווה-נובה המלווים בהזמנה לעובדים ולדיירי רמת החייל והסביבה, להצטרף לגראז' ולזכות בהטבת המבצע – "מאמן אישי במתנה".
אודי סלמה – בעלים ומאמן כושר אישי: " ע"פ נתוני איגוד מועדוני הכושר הבינלאומי IHRSA אימון אישי הינו המוצר הנמכר ביותר ע"י המועדונים. 91% מהמועדונים בארה"ב מציעים אימונים אישיים ללקוחותיהם במטרה לסייע להם להסתגל לאורך חיים פעיל, להתמיד באימונים ולהגיע להשגים טובים יותר".
מוסיף סלמה: "בתקופה של אחרי החגים ולפני פתיחת עונת הקיץ, עולה המודעות בציבור להירשם לחדר כושר כדי להוריד במשקל ולחטב ולעצב את הגוף, אולם רבים לא נרשמים מתוך תחושה של חוסר אמון ביכולתם להתמיד ולהשיג את התוצאות המבוקשות. השלב בעל ההשפעה הגדולה ביותר על ההתמדה והשגת התוצאות הינו שלב הכניסה. בשל כך, החלטנו להעניק לכל המצטרפים החדשים למועדון, מאמן אישי למשך חודש ימים במתנה, אשר יבטיח את כניסתם לכושר בצורה מקצועית וישפר את התמדם בטווח הארוך. התוצאות יראו לעין במהרה".
המועדון כולל חמאם תורכי ייחודי, זירת איגרוף מקצועית, חדר אימונים מיוחד לפילאטיס מכשירים וספא המציע מגוון עיסויים וטיפולי פילינג ואנרגיה ייחודיים.