מלונות דן בחרה במקאן להובלת תקציב הפרסום של הרשת

מלונות דן בחרה במשרד מקאן להוביל את תקציב הפרסום של הרשת לאחר תהליך בחינה של מספר משרדי פרסום. תקציב הפרסום השנתי של מלונות דן נאמד בכ-7 מיליון ₪.

רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות דן מסר: "התרשמנו מהיכולת המקצועית והרעיונות של משרד מקאן ובחרנו בהם להוביל יחד אתנו את רשת מלונות דן להצלחות שיווקיות. אנו בטוחים שבמשותף נמשיך להוביל את ענף המלונאות בישראל שנים רבות."

ריצ'י הנטר מנכ"ל קבוצת מקאן מסר: "אנחנו גאים להיות משרד הפרסום של רשת מלונות דן, רשת המלונות המובילה והאיכותית בישראל. ושמחים שהנהלת החברה בחרה לעבוד איתנו."


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)