מנהלי האפי בישראל חתמו על הארכת הזיכיון להפעלת התחרות ולשימוש במותג לתקופה בלתי מוגבלת

מארגני תחרות פרסי האפי Effie Awards)) בישראל – המי"ל (המכרז הישראלי לניהול), איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום – חתמו השבוע על חוזה להארכת הזיכיון להפעלת התחרות ולשימוש במותג Effie בישראל לתקופה בלתי מוגבלת. התחרות נפתחת השנה להרשמה ב- 15 בינואר.


ה-Awards Effie נוסד ב- 1968 על ידי הזרוע הניו-יורקית של איגוד השיווק האמריקאי, AMA NY, שמטרתו הכרה בפרסום ושיווק אפקטיבי בארה"ב. מאז הקמתו הוא חצה את גבולות ארה"ב, והפך לתחרות בינלאומית יוקרתית, שניגשות אליו החברות הגדולות ביותר מ- 40 מדינות בעולם. בשנה האחרונה הנהלת התחרות החלה בתהליך רה-אורגניזציה בכל הקשור בזכיינות מקומית, בין היתר – גם בישראל. על תנאי הזיכיון נוהל מו"מ מחודש שהסתיים השבוע בהצלחה.


בישראל נערכת התחרות מאז 2000, ומנוהלת כאמור ע"י המי"ל, איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום. בשנה שעברה הוגשו לתחרות מספר שיא של 95 עבודות, עליה של 34% בהשוואה לשנה הקודמת. העבודות הוגשו מ- 18 משרדי פרסום ו- 60 מפרסמים. גזי קפלן, מנכ"ל קבוצת אסם מכהן כיו"ר התחרות בשנתיים האחרות.


פנינה שנהב, יו"ר המי"ל אמרה הבוקר "בכל שלבי המו"מ עם אפי העולמית, הביעו מנהלי האפי את הערכתם לפעילות אפי בישראל. תחרות האפי הפכה לשם מקביל למצוינות. בכל שנה אנחנו מתפעלים מהרף החדש שמציבים המועמדים. אני בטוחה שגם השנה העבודות יביאו לביטוי את התפיסות החדשות בענף הפרסום והשיווק העולמי".


את המי"ל ייצג במשא ומתן עורך הדין אסף לפיד ממשרד עמר,רייטר,ז'אן, שגיא, כהן ושות'.


התחרות בישראל כוללת מספר קטגוריות: מוצרי צריכה-מזון; מוצרי צריכה-לא מזון; מוצרי צריכה-לא מתכלים; פיננסים, לימודים ושירותים; תקשורת, מדיה ומחשוב; מגזרים, קמעונאות, מגזר ציבורי ואחריות חברתית; כמו כן, יחולקו פרס האפי פלטינום על אפקטיביות לאורך זמן והגרנד אפי, אלוף האלופים, מהלך השיווק והפרסום של השנה.


חבר השופטים כולל מעל 50 חברים בתוכם אנשי אקדמיה, נציגים של המפרסמים ושל הפרסומאים, אנשי יחסי ציבור, ייעוץ ומחקר. השלב השני והאחרון של השיפוט יעשה תוך השוואת מועמדים מאותה קטגוריה. גם השנה תדרג קבוצת מנכ"לים נבחרת את המהלכים השיווקיים שעלו לגמר ב-Effie Platinum. טקס הכרזת הזוכים צפוי להתקיים ביוני 2011.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)