מקאן אריקסון העפיל לשלב הגמר בתחרות האפקטיביות השיווקית הבינלאומית AME, עבור הקמפיינים "יופלה שטוזים" של תנובה ו"קוטקס יאנג" של חוגלה קימברלי. בתחרות הבינלאומית, הנערכת בניו יורק זו השנה ה-17, מתמודדות עבודות של משרדי פרסום מרחבי העולם, ונבחרים בה מהלכי השיווק האפקטיבים ביותר. השנה הוגשו מועמדויות מ-30 מדינות מרחבי העולם, מתוכן העפילו לשלב הגמר מועמדויות מ-17 מדינות, ביניהן שתי עבודות של מקאן אריקסון ישראל.
התחרות משתייכת ל"פסטיבל ניו יורק" היוקרתי לפרסום ושיווק, מהתחרויות החשובות והגדולות ביותר בתחום הפרסום.
איריס בק, מנכ"ל מקאן אריקסון: "מקאן אריקסון גאה בהישג הבינלאומי המעמיד אותה בשורה אחת עם המשרדים הגדולים בעולם בקטגוריית הצלחה ביעילות מהלכים שיווקיים. זוהי הכרה למאמצי הקבוצה לספק ללקוחותיה מהלכים אסטרטגיים פורצי דרך אשר יובילו אותם לאפקטיביות מקסימאלית במכירות ובשיווק"
קמפיין "יופלה שטוזים" של תנובה :
בדצמבר 2009 נבנה עבור יופלה שטוזים של תנובה, באמצעות מקאן אריקסון, קונספט מבודל, תוך חיבור המוצר לעולם תוכן מוכר וידוע לילדים – שטוזים (שטויות בחרוזים). כחלק מהמהלך הפרסומי פותחה שפה קריאטיבית ייחודית שהציגה ילדים אמיתיים בתוך עולם אנימציה. השפה החדשה הוטמעה בשמות המוצרים ובאתר אינטרנט ייעודי שהוקם לטובת הפעילות. המהלך הביא את יופלה לנתח שוק חסר תקדים של ל-43% ולהצטיינות בשורה ארוכה של פרמטרים תדמיתיים בסקרי דעת קהל.
"קוטקס יאנג" של חוגלה קימברלי
בעוד שמוצרי הגיינה לנשים נהגו לפנות לנשים בוגרות, נשארו קהל בנות ה-12-15, שלהן המדובר במחזור הראשון, ללא מענה לצרכיהן היחודיים בחוגלה ובמקאן אריקסון יזמו קו מוצרים ייעודי- "קוטקס יאנג". לצורך קידום תת המותג "נולדה" קיטה – נערה וירטואלית-דיגיטלית בת 13 . בהמשך, הוקמה הרשת חברתית "קיטה סיטי"- העיר הוירטואלית הראשונה בישראל בה נערות מוזמנות לעשות דברים שאהובים עליהן. בתוך שנתיים מהקמתו התברר במבחני דעת קהל כי 95% מהנערות שהוגדרו כקהל היעד הכירו ואהבו את קיטה. לאור ההצלחה במהלך, אימצה קימברלי העולמית את האסטרטגיה של מקאן והטמיעה אותו במדינות נוספות דוגמת רוסיה, טורקיה, דרום אפריקה ואחרות.