אתי פינקלשטיין, סמנכ"ל השיווק של זוגלובק, הודיעה היום כי זוגלובק סיימה את השלב הראשון של המכרז ובחרה ב-3 משרדי פרסום שיעלו לשלב הסופי: מקאן אריקסון, ראובני פרידן, ובאומן בר ריבנאי.
הנהלת החברה צפויה לקבל החלטה סופית בסוף חודש דצמבר 2007.
לדברי אתי פינקלשטיין, ההחלטה על הוצאת תקציב הפרסום של זוגלובק למכרז התקבלה בהמשך לשינויים שחלו בהנהלת החברה בחודש אוגוסט האחרון, שבמסגרתם הוחלט כי כל קטגוריות המוצרים של חברת זוגלובק יטופלו במשרד פרסום אחד.
תקציב הפרסום של זוגלובק מתחלק כיום בין משרדי הפרסום רגב-קויצקי שאחראי על קטגורית המאפה והנקניקיות וראובני פרידן שאחראי על קטגוריית הטבע, פסטרמות ועל האש.