מקאן אריקסון, ראובני פרידן, ובאומן בר ריבנאי: המועמדים הסופיים לתקציב זוגלובק

אתי פינקלשטיין, סמנכ"ל השיווק של זוגלובק, הודיעה היום כי זוגלובק סיימה את השלב הראשון של המכרז ובחרה ב-3 משרדי פרסום שיעלו לשלב הסופי: מקאן אריקסון, ראובני פרידן, ובאומן בר ריבנאי.



הנהלת החברה צפויה לקבל החלטה סופית בסוף חודש דצמבר 2007.



לדברי אתי פינקלשטיין, ההחלטה על הוצאת תקציב הפרסום של זוגלובק למכרז התקבלה בהמשך לשינויים שחלו בהנהלת החברה בחודש אוגוסט האחרון, שבמסגרתם הוחלט כי כל קטגוריות המוצרים של חברת זוגלובק יטופלו במשרד פרסום אחד.



תקציב הפרסום של זוגלובק מתחלק כיום בין משרדי הפרסום רגב-קויצקי שאחראי על קטגורית המאפה והנקניקיות וראובני פרידן שאחראי על קטגוריית הטבע, פסטרמות ועל האש.



אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דובי אמיתי יור נשיאות המגזר העסקי, צילום- עוז שכטר
CASTRO HOME - מאג קשת בענן - 9.90שח במקום 39
סדרת הטחינות הגולמיות של חברת אחוה צילום יעל האן