לקראת ראש השנה מעלה משרד הפרסום Y&R ישראל קמפיין בהתנדבות עבור ארגון "לתת" במטרה לגייס 10,000 ארוחות חג למשפחות נזקקות. בנוסף לארוחות החג שיגויסו באמצעותו, הקמפיין, בהשתתפות הזמר משה פרץ, אמור להעלות את המודעות לכך שישנן מאות אלפי משפחות בישראל אשר חיות באי ביטחון תזונתי.
במסגרת הקמפיין שיעלה במקביל בטלוויזיה ובאינטרנט, אנשים יוזמנו לתרום ואף לפתוח עמוד אישי כאשר דרך הרשתות החברתיות יוכלו לרתום את חבריהם למען תרומה למטרה. כל אדם שיפתח עמוד אישי במסגרת הקמפיין יוכל לדעת כמה כסף הוא סייע לגייס באמצעות העמוד שלו.
אדם אבנון , מנכ"ל Y&R ישראל " זו השנה השמינית שאנו עובדים בשיתוף עם ארגון "לתת" ואנו שמחים לתרום את חלקנו בפעילות מבורכת זו שמטרתה לסייע למשפחות רבות בישראל לחגוג את החג בכבוד" .