משרד הפרסום יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של "גלובס"

משרד הפרסום יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של "גלובס" החל מחודש יולי 2010. התקציב יכלול טיפול בעיתון היומי, אתר האינטרנט, מגזינים, ועידות וכנסים, ומיזמים שונים מבית "גלובס".


במקביל, משרד הפרסום פוגל אוגילבי מנהל עבור "גלובס" מספר פרויקטים מיוחדים, ביניהם קמפיינים למגזין-ספר "מדד המותגים" ולוועידת תקשורת ונתח שוק שתתקיים בחודש יולי.


משרד הפרסום יהושע TBWA נמצא בבעלותו של רמי יהושע, והוא המשרד ה- 6 בגודלו בישראל על-פי דירוג משרדי הפרסום של יפעת בקרת פרסום לשנת 2009. כמו כן, יהושע דורג במקום ה- 3 בדירוג "משרד הפרסום של השנה" של מגזין פירמה של "גלובס".


מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון, מסר כי: "אני בטוח כי היכולות המקצועיות של יהושע TBWA, יחד עם העוצמות והחוזקות של 'גלובס' ימשיכו להוביל אותנו להישגים רבים גם בעתיד".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)