חברת "פעמית" המתמחה בייצור ושיווק כלים חד פעמיים ומוצרים מתכלים משלימים, הפועלת מזה 25 שנים בשוק המוסדי ומפעילה את הרשת הקונספט הקמעונאית "פעמית סטור", מעבירה את תקציב הפרסום למשרד לין& לין.
תקציב הפרסום לשנה הקרובה עומד על כ – 2 מיליון ₪.
עד כה נוהל תקציב הפרסום של הרשת בידי משרד הפרסום "לידור", ולאחר בחינה של מספר משרדי פרסום בחרה החברה בפרסום לין & לין.
עזר שר שלום, מבעלי החברה מסר כי: " בעקבות ההתרחבות המסיבית שעברה רשת "פעמית סטור" בשלוש השנים האחרונות שכללה גידול מ – 3 סניפים ל – 10 סניפים, להשקיע יותר בקמפיין הפרסומי וליצור שפה פרסומית חדשה שתואמת את ערכי הרשת כיום."