משרד הפרסום קואטרו מקבוצת אדלר חומסקי זכה בימים אלה בתקציב הפרסום של לוח פוקוס בהיקף של כ-2 מליון ש"ח.
לוח פוקוס קיים כ-12 שנים בשוק ומופץ כלוח מודפס מדי שבוע בכ-250,000 עותקים בתחנות הדלק. אתר האינטרנט של הלוח הינו הגדול והמקצועי ביותר בענף ומכיל כ-6,000 סרטונים של מכוניות למכירה.
פרסום קואטרו נבחר למשרד הפרסום ויבצע מיתוג מחדש לזירת הסחר של פוקוס.
משרד הפרסום קואטרו הוקם באוגוסט 2007, בכדי לתת מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות בינוניים וקטנים. את המשרד מנהל גדעון יניב ששימש כמנהל קבוצת לקוחות באדלר חומסקי.