חברת הרבה-דרם הישראלית, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי דרמוקוסמטיקה טבעיים, משיקה את Naturalip סדרת שפתוני טיפוח בטעמי פירות טבעיים, בקמפיין רחב היקף, בעלות של מיליון ₪.
הקמפיין לסדרת השפתונים יכלול חסויות בטלוויזיה, שילוט בתחנות אוטובוס וטלרופים על צירי התנועה הראשיים, במהלך חודש ינואר. הקמפיין, בהפקת משרד פרסום חברון זלצמן, מקנה למוצר השמרני “look & feel” פרובוקטיבי הפונה למגוון קהלים בעלי מכנה משותף רחב.
לדברי מאיר סייג, מנכ"ל הרבה-דרם, בישראל נמכרים בשנה כ-2 מיליון שפתוני טיפוח לשפתיים יבשות. במהלך עונות המעבר ובעיקר בעונת החורף, חלה עליה משמעותית בהיקף הביקוש למוצר.
המותג Naturalip המיוצר בארה"ב חודר לארץ עם 7 טעמים חדשים: אבטיח, תפוז, קיווי ליים, דובדבן, שעוות דבורים ושפתון עם הגנה מהשמש. בנוסף משיקה החברה גם את שפתון נטורליפ הטיפולי המכיל את שמן האובלפיכה.השקת המותג בעונה בה הביקוש בשיאו, תואמת את יעד חברת הרבה-דרם לכבוש נתח של כ-35% משוק שפתוני הטיפוח בארץ, במהלך שנת 2008.
בשנת 2007 הכפילה חברת הרבה-דרם את הכנסותיה. בשנה זו נמכרו מוצרי החברה בכ-10 מיליון ₪ לעומת 5 מיליון בשנת 2006. לדברי סייג, העלייה נובעת גם מייצוא מותגי החברה וחדירה לשווקים חדשים: רוסיה, קזחסטאן וצ'כיה בנוסף לקמפיין טלוויזיה במגזר הרוסי בהיקף של מעל 500 אלף ש"ח.