קמפיין "Pepsi Max Top Street Food" בכיכובו של הסופ נאצי ממשיך לקבל חשיפה בינלאומית לאחר שזכה לסיקור נרחב במגזין הפרסום " branding magazine" וגרף מעל למיליון צפיות ביו-טיוב, גורף הקמפיין 3 פרסים נוספים בתחרות הבינלאומית Globes Awards
הקמפיין, עליו אמון משרד הפרסום "אלנבי", זכה במקום הראשון בקטגוריית משקאות קלים וגבר על קמפיין Schweppes Drinking Ritual שזכה במקום השלישי.
בנוסף, זכו פפסי מקס גם בפרס הראשון בקטגוריית Long Term – Loyalty & Relationship Marketing וקיבלו ציון לשבח בקטגוריית Sponsorship Marketing ובקטגוריית Experimental Marketing.
ה-Globes Awards נחשבת לתחרות הקד"מ המובילה בעולם, והיא מאורגנת על-ידי הארגון האמריקני של סוכנויות קידום המכירות, ה-MAA. המדליות בתחרות מוענקות למבצעי קד"מ בולטים במיוחד שנערכו בעולם, המתמודדים ב-25 קטגוריות.