חברת TechCare, יצרנית נובוקיד – מכשיר לטיפול ומניעת כינים וביצי כינים, יוצאת השבוע בקמפיין פרסומי נרחב, בעלות של כ-1 מיליון ₪, לרגל ההשקה בישראל.
הקמפיין יכלול תשדירים בתחנות הרדיו האזורי, פעילות דיגיטל באתרי אינטרנט מובילים, פעילות ברשתות החברתיות: פייסבוק ואינסטגרם ופעילות קד"מ רחבה.
הסלוגן המוביל את הקמפיין הוא "נותנים לכינים מכה בשיטה הירוקה" המדגיש ומבליט את יתרונותיו של המכשיר החדש, העושה שימוש בחומר פעיל 100% טבעי, המצוי בתוך קפסולות הטיפול.
בקמפיין ייקחו חלק מאות אימהות, בלוגריות וכוכבות רשת שיספרו ויעידו ממקור ראשון על חווית ההתנסות והטיפול שלהן ושל ילדיהן עם מכשיר הנובוקיד. כחלק מהקמפיין הן יסבירו את יתרונו הגדול של מכשיר הנובוקיד, כמכשיר העושה שימוש בחומרים פעילים 100 אחוז טבעיים, היותו מתאים לטיפול שבועי מונע ותפעולו והפעלתו ידידותיים למשתמש.
לדברי צבי ימיני יו"ר החברה: "הגברנו בצורה משמעותית את ייצור הערכות והקפסולות, לקראת צאת הקמפיין, וזאת לאור הביקוש האדיר למוצר בישראל".