ניאופרם מוצרי צריכה משיקה מחדש את מותג הקונדומים R3

R3 מותג הקונדומים תוצרת גרמניה, מרחיב את פעילותו בישראל. ניאופרם מוצרי צריכה אשר קיבלה לידיה את זכויות השיווק וההפצה של המותג, יוצאת במהלך כולל בעלות של כ- 3 מיליון ש"ח במטרה לגרוף נתח משמעותי מהשוק. המהלך כולל מיתוג מחדש, עיצוב אריזות, קמפיין השקה, קד"מ, מהלך משמעותי בנקודות המכירה ומבצעים ברשתות.



לדברי אילנית רוט, סמנכ"ל שיווק ניאופרם מוצרי צריכה, "מטרת הקמפיין הינה לבסס את מעמדו של R3 כמותג איכותי, בטוח ואמין, מתוצרת גרמניה. מקבוצות מיקוד וממחקרים שערכנו, למדנו כי גם בקרב בני נוער יש יתרון מובהק למוצרים תוצרת גרמניה: 64% חושבים שמוצרים תוצרת גרמניה הינם מוצרים איכותיים מאוד וכי איכות גרמנית נמדדת במונחים של אמינות, דייקנות ומצוינות, קרוב ל- 50% מהנשאלים ציינו כי קונדום תוצרת גרמניה מהווה יתרון משמעותי בעיניהם".



עוד מוסיפה רוט כי "שוק הקונדומים בישראל מגלגל כ- 40 מיליון שקלים בשנה. R3 הינו המותג השני בגודלו בשוק. הפרמטר המשמעותי ביותר לצרכנים בעולם הקונדומים הוא הביטחון ו- 3R כמותג קונדומים המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת בגרמניה עונה בצורה הטובה ביותר לצורך זה."



קמפיין הדיגיטל שעולה בימים אלה, עוסק באיכות ובאמינות של קונדומי R3 באמצעות סדרת סרטונים הומוריסטים באמצאות משרד הפרסום פובליסיס ובהפקת שרוטונים. כמו כן יכלול הקמפיין תחרות ייחודית, במסגרתה יוכלו המשתתפים להוכיח את חוזקו של קונדום R3 בדרכים יצירתיות ולזכות בחופשה בברלין עם 2 חברים.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)