נילסן תמדוד רייטינג של פרסומות בסלולאר

חברת נילסן האמריקנית, אשר פיתחה לאחרונה שיטות חדשות למדידת רייטינג, הודיעה לפני מספר ימים כי היא תתחיל לתעד צריכה של פרסומות בטלפונים סלולאריים. זאת כדי להעמיד לרשות מפרסמים ומפיקי תוכן, במידע מדויק על הרייטינג של הפרסומות הנשלחות לטלפונים הניידים. כך פורסם במגזין המקוון trends-news.



חברות הסלולאר העומדות עתה בפני שוק רווי, כשהגידול במספר המנויים נבלם, משקיעות מאמצים רבים בתחום התוכן, אך אנליסטים שבודקים באופן שוטף את התחום, אומרים כי קיימת התנגדות בקרב משתמשים לשלם עבור תכנים כאלה. אי לכך, אחד ממרכזי הרווח הפוטנציאלים הוא פרסום, וחברת נילסן, מעמידה לרשות המפרסמים וחברות הסלולאר את נתוני הרייטינג של תכנים המשמשים כמדד למחירי הפרסום.



עוד נכתב במגזין כי ההערכה היא כי פרסומות לא מוזמנות בטלפונים הסלולאריים ייתקלו בסופו של דבר בהתנגדות גורפת של המשתמשים. "בניגוד לפרסומות בטלוויזיה וברדיו, החשיפה של המשתמש לרטט ולצלצולים של הטלפון הסלולארי נמשכת כמעט בכל שעות היום והערב, ותכיפות גבוהה של העברת פרסומות, לא תתקבל יפה על ידי המשתמשים. ממש כפי שאדם מצוי לא יוכל לסבול שכל מספר דקות מישהו יצלצל בדלת ביתו".



אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)