ניתוח קיסרי: רשת מלונות "קיסר" תעבור מיתוג מחדש בהשקעה של כ-21 מיליון ₪


רשת מלונות "קיסר", עוברת בימים אלו מהלך של מיתוג מחדש בהשקעה של כ-21 מיליון ₪. במסגרת תהליך המיתוג, יוחלף שם הרשת ל"קיסר פרימייר ישראל" ו-3 מלונות הרשת- באילת, ירושלים וטבריה, יעברו מהלך של שיפוץ ושדרוג, הרחבת שטחי הציבור, פתיחת מסעדות חדשות, הוספת מיני סוויטות וסוויטות, שדרוג אתרי הספא והקמת אתר אינטרנט חדשני.



אבי אלה, מנכ"ל רשת "קיסר פרימייר ישראל": "בימים אלו מנהלת הנהלת הרשת מו"מ עם מספר בעלי בתי מלון בארץ ובחו"ל לרכישת מלונות נוספים וצירופם לרשת. התוכנית האסטרטגית הינה להוסיף עוד 2-3 בתי מלון לרשת "קיסר פרימייר ישראל".



"קיסר פרימייר ישראל" הינה רשת מלונות נופש בבעלות משפחתית. הרשת כוללת כיום 3 בתי מלון באילת, ירושלים וטבריה ומציעה למעלה מ-620 חדרים, סוויטות וסוויטות נשיאותיות מפוארות במיוחד. אבי אלה, מנכ"ל רשת "קיסר" מציין שבימים אלו עוברת הרשת מהלך מיתוג כולל, במסגרתו הוחלף המותג "מלונות קיסר" למותג "מלונות קיסר פרמייר ישראל". אלה מציין כי תהליך מלווה בפעילות מקבילה ב- 4 מישורים.



במישור הראשון עוברת הרשת תהליך של שדרוג פיזי בעלות כספית של כ-21 מיליון ₪ וכולל שיפוץ מסיבי של חדרים במלונות, שדרוג סוויטות, הרחבת שטחי הציבור, הרחבה ושיפוץ שטחי הספא, הקמת מסעדות חדשות ועוד. המישור השני כולל את טיפול במותג ועדכונו בהשקעה של כ-1.5 מיליון ₪ הטיפול כולל חידוש ומתיחת פנים ללוגו הקיים מזה 30 שנה.



המישור השלישי כולל בניית מערכת חדשה וממוקדת בתחום השיווק והמכירות, הכוללת אתר אינטרנט אינטראקטיבי וחדשני מסוגו, המאפשר הזמנת חדרים ישירה און ליין בכל אחד ממלונות הרשת, סיור וירטואלי בכל אחד מהמלונות, כולל בחדרים עצמם, מידע על בעלי תפקידים ברשת, אמנת איכות השירות של הרשת, מבצעים מעודכנים, גלריית תמונות של כל מלון ומלון (חדרים, סוויטות, ספא, בריכה, מסעדות ועוד), מידע על תוכנית VIP, מידע על כל האטרקציות התיירותיות בקרבת המלונות, ועוד. רשת "קיסר פרמייר ישראל" השקיעה במחשוב ובאתר כמיליון ₪ .



המישור הרביעי בתהליך המיתוג כולל שיפור האיכות המלונאית- תהליך שכלל הכשרת כוח אדם, שיפור מקצועי של עובדי הרשת הכולל סדנאות לתקשורת בין-אישית ובניית שפה פנימית, שדרוג איכות המזון , שדרוג העיצוב ונוחות האורחים בחדרים , טיפול בלייף סטייל.



אלה מוסיף כי רשת "קיסר פרמייר ישראל" תמשיך להתבסס ואף להרחיב את ייחודם של המלונות שלה כמלונות ביתיים ידידותיים ומחבקים מתוך מטרה להמשיך לשמר את קהל הלקוחות הנאמן שלה ואף להרחיבו, ולהמשיך להיות מלונות מובילים בפלח השוק בו היא מתמחה.


מר אלה מציין כי בימים אלו מנהלת הנהלת הרשת מגעים ומו"מ עם מספר בעלי מלונות בארץ ובחו"ל לרכישת מלונות נוספים וצירופם לרשת.


התוכנית האסטרטגית הינה לצרף עוד 2-3 בתי מלון לרשת "קיסר פרמייר ישראל", כאשר השאיפה היא שאחד מהם לפחות יהיה בתל אביב .



רשת "קיסר פרמייר ישראל" מצפה כי מהלך המיתוג מחדש וההשקעות שיושקעו ברשת יביאו לגידול של כ-5% בממוצע בתפוסת המלונות בשנת 2008. בשנת 2007 עמדה התפוסה הממוצעת בקיסר פרמייר אילת ובקיסר פרמייר טבריה על 80% ועל 72% בקיסר פרמייר ירושלים.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם
רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים