הבצפר, בית הספר של חברות הפרסום, יוצא בפעילות משותפת עם מיני ישראל, במסגרתה יציגו בוגרי קורס הקופירייטינג של הבצפר, כרזות וסלוגנים למיתוג פארק מיני ישראל.
הכרזות והעבודות יחשפו ביום רביעי הקרוב, במסגרת תערוכת העבודות שתוצג במתחם הבצפר בנמל ת"א.
לדברי רוני אפלבוים, ממנהלי מסלול הקופירייטינג בבצפר: "בכל עבודה שאנו מטילים על תלמידנו אנו מכניסים משהו מהעולם האמיתי, הפעם בחרנו פרוייקט בעל חשיבות לאומית. במסגרת עבודת הגמר הטלנו על בוגרי מסלול הקופירייטינג להציג סלוגנים וכרזות למיני ישראל שהינו פארק המודלים הדינאמיים הגדול והמתקדם מבין 45 פארקים דומים הפזורים ברחבי העולם. הסטודנטים מהבצפר יציגו בתערוכה סלוגנים וכרזות שאחד מהם יהווה בסיס לקמפיין הפרסומי הבא של מיני ישראל.
עוד במסגרת הפעילות, תתקיים במתחם הבצפר בנמל תל אביב תערוכת דגמים של אתרים נבחרים, שיובאו למתחם הבצפר היישר ממיני ישראל, ביניהם: הכותל המערבי, בניין עיריית תל אביב הישן , הכנסייה הרוסית , בית ביאליק, מוזיאון העצמאות ועוד. התערוכה תיפתח ביום ד' ה-28.3 , מהשעה 18:00 אל תוך הערב.
פארק מיני ישראל הממוקם בלטרון שבעמק איילון, נחשב למוזיאון הפתוח הגדול בארץ ולפארק המודלים הדינאמיים הגדול והמתקדם בעולם. הפארק מארח מדי שנה כ 400,000 מבקרים ונחשב לאטרקציה השנייה בגודלה בכמות הביקורים באטרקציות בארץ.