קבוצת "לפידות" הפועלת בתחומי יבוא ושיווק בענפי רפואה, קוסמטיקה, ספורט ואופטיקה, משווקת מותג הטיפוח היוקרתי מאנגליה, "קרבטרי & אוולין", בחרה בדוגמנית ומגישת הטלוויזיה, סיגל שחמון להוביל את קמפיין הפרסום של המותג היוקרתי. הקבוצה תשקיע מיליון ₪ בפעילות מאסיבית להחדרת המותג ברשת סופר פארם, לקראת החגים.
קרבטרי & אוולין, הינו מותג בריטי קלאסי המציע מוצרים לטיפוח הגוף במגוון נוסחאות טבעיות. חנויות הקונספט של המותג פרוסות ברחבי העולם וכוכבים מכל העולם "מכורים" למוצרים האיכותיים של קרבטרי & אוולין, ביניהם: מדונה, פול מקארתני, רנה זלווגר, פאף דדי, ליז הארלי, אמה תומפסון, דסטין הופמן, ריקי מרטין, רוב לאו ועוד…
סיגל שחמון, תוביל את קמפיין הפרסום של מוצרי הטיפוח היוקרתיים למשך שנה, ותשתכר 35 אלף דולר. קמפיין הפרסום למותג "קרבטרי & אוולין", באמצעות משרד המיתוג והפרסום OPEN, יופיע במודעות פרינט בעיתונות הכתובה, למשך שנה ויתמקד בעיתונות בעלת אוריינטציה נשית ביומיים ומגזינים.
בשלב הראשון תתמקד הפעילות השיווקית בקידום מכירות ומבצעי חג ברשת סופר פארם, סיגל שחמון תופיע בקמפיין מודעות פרינט בעיתונות לקידום מבצעי החג, במסגרתם מבצע מוצרים בשילוב פעילות עם מטפלות מקצועיות אשר יעניקו טיפול ועיסוי ידיים מקצועי עם קרמי הידיים של המותג ללקוחות הסופר פארם.
סיגל שחמון, אשר נבחרה לפרזנטורית של המותג היוקרתי למשך שנה, נחשבת לאחת הנשים היפות בישראל, חדרה לתודעה הציבורית לפני כ- 14 שנה כאשר נבחרה להיות נערת הגלגל, בשעשועון המיתולוגי "גלגל המזל", בהנחיית ארז טל. שחמון בת 37, הובילה מספר קמפיינים לאורך השנים, אך קבעה מעמדה כמנחת תוכניות טלוויזיה מוערכת.
אלינור פיק, מנהלת מותג קרבטרי & אוולין מקבוצת לפידות: "שחמון מדהימה ביופייה ואהובה על ציבור הנשים הישראלי אשר מזדהה עמה. שחמון תסייע לנו לעשות 'עליה' רכה למותג הבריטי היוקרתי ולהפוך את שמו הלועזי לשגור בפי כל אישה בישראל"
"בחרנו בסיגל שחמון היות והיא תואמת את ערכי המותג הייחודי "קרבטרי & אוולין", אשר הינו הראשון בעולם אשר הציע סדרות טיפוח טבעיות. המוצרים בעלי שם עולמי, מבוססים על שילוב בין פרחים עדינים ותמציות צמחי מרפא המעניקים חוויה חושנית לגוף, לנפש ולבית, בניחוח יוקרתי בריטי. סיגל מייצגת נאמנה סטייל, קלאסיות, יופי טבעי בשילוב חושניות", מוסיפה פיק.