סמדר קילצ'ינסקי תוביל עונה שלישית את רשת האופנה "דופלו"


סמדר קילצ'ינסקי, שחקנית ודוגמנית בת 44 תמשיך להוביל זו העונה השלישית את קמפיין החורף של רשת "דופלו", על עונה זו תקבל סמדר סכום של 50 אלף דולר.



מאירה מוהבן, מנהלת שיווק רשת " דופלו" מוסרת כי: "סמדר קילצינסקי היא הבוגרת מבין כל הפרזנטוריות שמוחתמות היום על חוזה פרזנטציה (גלית גוטמן, מירי בוהדנה ועוד),סמדר בת ה- 44 מייצגת עבור "דופלו " את האשה הבוגרת , אימא ל- 3 ילדים, קרייריסטית שמשתבחת עם


הזמן."



רשת האופנה "דופלו" יוצאת בקמפיין שלישי מאז 50 שנות פעילותה בשוק האופנה הישראלי.


הרשת עברה מהפך לפני 4 שנים, ולאחר שנים של נקודות מכירה בתוך "המשביר הצרכן הישן" וקודמיו (שקם, אתא), נפתחו סניפים עצמאיים, וסניפים חדשים בתוך ה"משביר לצרכן החדש". כיום מונה הרשת 30 נקודות מכירה ברחבי הארץ, 17 חנויות עצמאיות, ו-14 פינות בתוך המשביר הצרכן החדש.



במהלך 4 השנים הרשת עברה מיתוג מחדש של חנויות הרשת, ועיצוב שכלל החלפת הלוגו, ללוגו בצבעוניות רעננה של ירוק ולבן, טיפול במועדון הלקוחות, עיצוב החנויות, ועיצוב תוויות, שקיות, וכו'.


שמי גוטשטיין, לשעבר מנהל רשת "פולגת", מכהן כמנכ"ל הרשת ומאירה מוהבן, לשעבר מנהלת רשת "בנטון" בישראל, היא מנהלת השיווק.



קמפיין הפרסום יכלול: שלטי חוצות, פרסום בעיתונות והפקת קטלוג.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

איציק קויפמן בעלים קבוצת ציינה מוטורס - צילום יחצ
ריטה תורג'מן צילום אייל טואג (Large)
דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן