על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" באוגוסט (פרסומות חודש יוני), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "yes – וייטנאם" של פרסום מקאן אריקסון. היא זכתה ב–108 נקודות, 34% עבור תרומה למותג ו– 40% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "חופשה להורים – מסיבת טובורג", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 33 נקודות – 9% עבור תרומה למותג ו–15% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "תדיראן carrier– השוד" של פרסום אריאלי PUBLICIS, עם 29 נקודות – 9% תרומה למותג ו- 11% קריאטיביות.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות שיופיע בקרוב.