על שלט ועל ריח: לראשונה-שלט חוצות ענק בעל אפקט רעננות מיידי



המותג TIC TACינסה להדגים הלכה למעשה, את אפקט הרעננות המיידי שלו. כחלק מקמפיין רחב היקף, משרד הפרסום שמעוני פינקלשטין בשיתוף עם חברת נור סטאר מדיה, ייצרו שלט חוצות ענק שממנו פורצת קופסת TIC TAC תלת מיימדית המוקפת בקרח. מתוך המייצג המרשים משתחרר, בפולסים קבועים , עשן קרח המדמה את אפקט הרעננות שהמותג עצמו מייצר. מדובר בטכנולוגיה חדשנית אשר טרם נוסתה בישראל.



הקמפיין מוצג על גבי ארבעה שלטי חוצות ענקיים לאורך איילון: מחלף גלילות, מחלף גני התערוכה, מחלף קיבוץ גלויות ומחלף שבעת הכוכבים. שוויו הקמפיין מוערך ב- 250 אלף $.



ירון תגר, מנהל הקריאייטיב: "כשסביבת הפרסום כה רוויה במסרים, עלינו לחפש כל הזמן את החידוש הבא שימשוך את תשומת הלב. בטיק טק בחרנו לעשות שלט הפולט אדיי קור ובכך מחזק את מסר הרעננות של המותג והופך את השלט ממש לשלט "חי" ובכך החדשנות ופריצת הדרך".



קרדיטים:


מנהל קריאייטיב: ירון תגר


ארט דירקטור: נתן פרייפלד


תקציבאות: יעל ניצן


ניהול אסטרטגיה: אושיק רושינק




אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)