המותג TIC TACינסה להדגים הלכה למעשה, את אפקט הרעננות המיידי שלו. כחלק מקמפיין רחב היקף, משרד הפרסום שמעוני פינקלשטין בשיתוף עם חברת נור סטאר מדיה, ייצרו שלט חוצות ענק שממנו פורצת קופסת TIC TAC תלת מיימדית המוקפת בקרח. מתוך המייצג המרשים משתחרר, בפולסים קבועים , עשן קרח המדמה את אפקט הרעננות שהמותג עצמו מייצר. מדובר בטכנולוגיה חדשנית אשר טרם נוסתה בישראל.
הקמפיין מוצג על גבי ארבעה שלטי חוצות ענקיים לאורך איילון: מחלף גלילות, מחלף גני התערוכה, מחלף קיבוץ גלויות ומחלף שבעת הכוכבים. שוויו הקמפיין מוערך ב- 250 אלף $.
ירון תגר, מנהל הקריאייטיב: "כשסביבת הפרסום כה רוויה במסרים, עלינו לחפש כל הזמן את החידוש הבא שימשוך את תשומת הלב. בטיק טק בחרנו לעשות שלט הפולט אדיי קור ובכך מחזק את מסר הרעננות של המותג והופך את השלט ממש לשלט "חי" ובכך החדשנות ופריצת הדרך".
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב: ירון תגר
ארט דירקטור: נתן פרייפלד
תקציבאות: יעל ניצן
ניהול אסטרטגיה: אושיק רושינק