משרד הפרסום "שניידרמן", בבעלות הפרסומאית נירה שניידרמן, נבחר לטפל בתקציב פארק המים "שפיים" בעונה הקרובה. תקציב הפרסום לעונהה עומד על כחצי מיליון ₪.
נירה שניידרמן, הקימה את משרד הפרסום "שניידרמן" לפני כשנה וחצי, לאחר שניהלה בעבר את חטיבת הפרסום במשרד ארד תקשורת, ולאחר מכן את באומן-בר ריבנאי Q. בין לקוחותיה של שניידרמן נמנים כיום, מי עדן [חלקי], ג'קי בן זקן- סטאר סנטר, EPK– רשת בגדי ילדים, עזרה ובצרון, אל סם ועוד.
תקציב יחסי הציבור של הפארק ימשיך להיות מטופל בחטיבת הצרכנות של "דני לוי תקשורת" .
מנחם רז , מנכ"ל "פארק המים שפיים", מסר: "בעזרת שניידרמן, פארק המים שפיים ימצב את עצמו כפארק האולטימטיבי למשפחה הישראלית. אנו מצפים מהמשרד להוביל תהליך של חידוד המסרים, ושיפור המיקוד של הפארק בעיני הלקוחות לצד הגברת חשיפתו ללקוחות חדשים. אין לי ספק כי פארק המים שפיים ייהנה מהיכולות המקצועיות והאיכויות האנושיות של צוות שניידרמן".