פיג'ו מביאה את הכותל לתל אביב

חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו לישראל, תהפוך את קיר הקריה שאורכו 140 מטר לתעתיק של הכותל המערבי מרושלים, כל זאת במסגרת פרסום למכונית המנהלים פיג'ו 407. הקיר יוצב באמצעות משרד יורו תל אביב ותלווה אותו הסיסמה "ביקשת קיבלת".



לדברי סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בחברת דוד לובינסקי: "קיר הקריה אינו דומה לקירות אחרים בשל אורכו יוצא הדופן, הפתרון הקריאייטיבי מנצל את מאפייני הקיר באופן חדשני ומעורר תגובות. הקישור להגשמת משאלות ותפילות מחזק את הנחשקות והבולטות של הפיג'ו 407 ומתחבר לקו הפרסומי המלווה את המכונית".


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)