חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו לישראל, תהפוך את קיר הקריה שאורכו 140 מטר לתעתיק של הכותל המערבי מרושלים, כל זאת במסגרת פרסום למכונית המנהלים פיג'ו 407. הקיר יוצב באמצעות משרד יורו תל אביב ותלווה אותו הסיסמה "ביקשת קיבלת".
לדברי סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בחברת דוד לובינסקי: "קיר הקריה אינו דומה לקירות אחרים בשל אורכו יוצא הדופן, הפתרון הקריאייטיבי מנצל את מאפייני הקיר באופן חדשני ומעורר תגובות. הקישור להגשמת משאלות ותפילות מחזק את הנחשקות והבולטות של הפיג'ו 407 ומתחבר לקו הפרסומי המלווה את המכונית".