פיקוד העורף יעלה בסוף מאי קמפיין טלוויזיה נוסף לקראת תרגיל העורף הלאומי

לקראת תרגיל העורף הלאומי, שיערך ב- 2.6.09, יוצא פיקוד העורף בקמפיין פרסומי רחב, באמצעות "ציבלין תקשורת צעירים", מקבוצת אדלר חומסקי. "ציבלין תקשורת צעירים" זכה בחודש שעבר במכרז לקמפיין פרסום ארצי של פיקוד העורף, שהוציא משרד הביטחון, במסגרתו גבר על לפ"מ ועל משרדים נוספים.



מסע הפרסום (שתקציבו הכולל מוערך בכ- 5 מיליון ₪ ) , יתבצע בכמה מישורים:


בשלב ראשון תתבצע חלוקה של 2.2 מליון יחידות של "תלי דלת", שהפצתן כבר החלה, ואשר כוללות מגנט למקרר עם מפת ההתגוננות החדשה וזמני הכניסה למרחב המוגן.


במקביל, מתחילה בימים אלו פעילות בבתי הספר, בה מתבקשים הילדים לבדוק שהמבוגרים אכן הפנימו את מסרי הקמפיין ואת זמני הכניסה למרחב המוגן.


לקראת סוף מאי יעלה חלקו השני של הקמפיין, המקדם את תרגיל העורף הלאומי שיהיה בטלוויזיה (בהשתתפות שני הצעירים המשתתפים בקמפיין הטלוויזיה הנוכחי), ברדיו ובאינטרנט.



אורן ציבלין, מנכ"ל "ציבלין תקשורת צעירים" מסר בתגובה: "כמשרד פרסום, אנחנו יודעים להעביר מסרים לכל לקוח. כשמדובר בפיקוד העורף, אנחנו לא רק מעבירים מסרים – אנחנו גם מזדהים עם המסר שמועבר ומודעים לחשיבותו. בימים אלה ערכנו במשרדינו, הנמצאים במבנה המיועד לשימור, תרגיל המבוסס על ההנחיות החדשות של פיקוד העורף וגילינו שצריך להחליף את המרחב המוגן. החלפנו, ועכשיו אני מוגן בול בזמן."



קמפיין הטלוויזיה החדש יהיה המשך ישיר לקמפיין הראשון שיצא תחת הסיסמא: "להיות מוגן, בול בזמן!" שעלה בטלוויזיה המסחרית (2, 10, 24), בערוצים המערכתיים (ערוץ 1, ערוץ הספורט ,ערוצי הבית של הוט) ובערוצי הילדים (ג'טיקס, ניקלאודיאון). כמקובל ב"ציבלין", צולמו ונערכו גרסאות מיוחדות לערוצי הילדים.


הקמפיין עלה במקביל גם ברדיו ובאינטרנט, בכיכובם של הטאלנטים הטלוויזיוניים.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)