MANGO רשת אופנת הנשים, מעלה קמפיין להשקת קולקציית סתיו חורף 2007-8. את הקמפיין מובילה, הפנים החדשות של הרשת העולמית השחקנית ההוליוודית פנלופה קרוז.
הקמפיין יכלול קיר ברעם מרכזי חדש בצומת הרחובות האסטרטגיים אבן גבירול פינת בלוך מול כיכר רבין וגן העיר. הקיר שגודלו 200 מ"ר נחשף ל- 300,000 איש העוברים מדי יום על בצומת בלוך אבן גבירול והוא אחד מ- 10 הקירות על ציר הרחוב עליהם עולה פרסום של חברת 'ברעם' כחלק מפרוייקט התשתיות של ת"א לרגל חגיגות ה- 100, במסגרתו משופצת חזות הרחוב. בעבור הזכויות לפרסום, מממנת חברת 'ברעם' את מרבית עלויות השיפוץ של הבניינים.
מלבד הקירות יכלול הקמפיין מודעות עיתונות ומגזינים והפצת 300,000 קטלוגים במגזינים מובילים וכן בחנויות הרשת.
האימאג' המוביל את הקמפיין הוא צילום חושני של פנלופה קרוז המחזיקה בפיה אשכול ענבים בשרני, ויז'ואל החתום בנשיקתה. עוד בקמפיין פנלופה קרוז בתפקיד כוכבת הקולנוע ובהשראת שחקניות קולנוע זוהרות של שנות ה 40' בשלל צילומי אופנה מרהיבים.
פנלופה קרוז מחליפה את מילה ג'ובוביץ' אשר הובילה את קמפיין MANGO בשנה החולפת. מלבדת הובלת הקמפיין העולמי, במסגרת ההתקשרות עם MANGO תציג קרוז את הקולקציה הראשונה שלה כמעצבת אופנה, ביחד עם אחותה השחקנית והרקדנית הספרדיה מוניקה קרוז.
מהחברה נמסר כי "פנלופה ומוניקה קרוז יצרו מרהיבה בת 25 פריטי אופנה ואביזרים משלימים בעלי טאצ' הוליוודי, קולקציה המשקפת בבירור היבטים שונים של האישיות שלהן: גישה אורבנית, משעשעת ולצידה פאן מתוחכם והזוהר. הקולקציה מתחלקת לשני חלקים: קו אורבאני בעל אופי גרבי וקו ערב וקוקטייל עם נגיעות רטרו."
רשת MANGO בישראל מונה כיום 14 סניפים בפריסה ארצית מהצפון ועד לדרום. הרשת ממשיכה במגמת התרחבות ועד עד סוף שנת 2007, צפויה הרשת למנות כ 20 סניפים בפריסה ארצית. בעולם, הרשת מונה למעלה מ1000 חנויות הפרושות ב 89 מדינות, על פני 5 יבשות וממשיכה במגמת התרחבות. כל חנויות MANGO בעולם ממוקמות במרכזי קניות.
MANGO העולמית סיימה את 2006 עם מחזור של 1.257 מיליארד יורו, עליה של כ 10% מביצועיה ב2005, מתוכם 76% בשוק העולמי ו24% בשוק הספרדי.