חברת פריגת, המשווקת את המותג פריגת צלול, העלה היום על שלט חוצות ענק ברחוב שנקין את שלט הריאליטי הגדול ביותר שעלה בישראל. השלט החדש שגודלו 7.5X8.5 מטרים, עלה כחלק מקמפיין מקיף של פריגת למותג פריגת צלול, בהיקף של כ-3.5 מיליון ₪, תחת הסיסמה הפרי מרענן שיש, באמצעות משרד הפרסום JWT . פריגת השקיעה בעיצוב השלט בשנקין, בהפקתו ובפעילות התקשורתית סביבו כ-500,000 ₪.
בשלט (של חברת ברעם) מופיעות תמונותיהם של כ-1,000 גולשים שהשתתפו בפעילות האינטרנט של המותג פריגת צלול והתחרו על שיבוץ של תמונתם בשלט הגולשים הגדול.
צפריר גרנט, סמנכ"ל השיווק של פריגת מסר כי "מדובר בפעילות ייחודית וחדשנית הכוללת מספר מדיות ומעבר בין מדיה אינטרנטית למדיה מודפסת בשילוב עם פעילות קד"מ. מטרת המהלך לייצר אינטראקציה עם הצרכנים סביב פריגת צלול באמצעות פעילות ייחודית המהווה חדשנות שיווקית בישראל ובדרך של חשיפת המותג פריגת צלול בפני הצרכנים".
סדרת פריגת צלול שהושקה בשנה שעברה הנה קטגוריה בלעדית שהציגה לראשונה בארץ שייחודה משקאות מרעננים בעלי מרקם צלול וקליל המכילים בתוכם רכיבי פרי.