פרסום על מכסים של פחי זבל: "לתת לחיות" נוקטת באסטרטגיית פרסום מחתרתית ואוונגרדית חדשה

לתת לחיות, התנועה למען בעלי חיים, חינוך וסביבה בת"א-יפו, המתמודדת בבחירות הקרובות למועצת עיריית ת"א-יפו, נוקטת באסטרטגית פרסום חדשנית שטרם נראתה בישראל- פרסום על מכסים של פחי זבל.



עו"ד ראובן לדיאנסקי, יו"ר לתת לחיות – התנועה למען בעלי חיים, חינוך וסביבה המתמודדת למועצת עיריית ת"א-יפו בתגובה: "בניגוד למפלגות וסיעות מבוססות ועתירות תקציבים, אנו נאלצים לחשוב ללא הרף על אפיקי פרסום ושיווק חדשניים ומחתרתיים, שהיתרון בהם הוא כפול: ראשית, הם זולים מבחינה תקציבית. שנית, הם מאפשרים חשיפה לקהל היעד שלנו- הרי כולם חייבים מתישהו לגשת לפחי הזבל ולזרוק את הזבל".



"המסר שאנו משדרים הוא שלתת לחיות מתכוונת להפוך את הזבל לזהב. אמנם, במרכז המצע שלנו נמצא נושא בעלי חיים שעד היום כלל לא נכלל בסדר העדיפויות של מקבלי ההחלטות אך אנו בהחלט מתכוונים לפעול גם בנושאים סביבתיים, כגון מחזור. נכון להיום פוטנציאל המחזור בת"א-יפו לא ממומש והדבר משליך ובראשונה על איכות החיים שלנו בעיר. תנועת לתת לחיות, לצד העשייה למען בעלי החיים, תפעל גם ליצירת מנגנון מחזור אמיתי ויעיל בעיר לרווחת תושבי העיר הנוכחיים ולרווחת הדורות הבאים."



בתמונה: עו"ד ראובן לדיאנסקי.


צילום: יח"צ לתת לחיות בת"א-יפו


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)