קופת חולים לאומית ו"טריו" זכו במקום הראשון בתחרות הפרסום הבינלאומית לסרטי פרסום ברוסית



קופת חולים לאומית ומשרד הפרסום "טריו" מקבוצת אדלר חומסקי&ורשבסקי המתמחה במגזרים (מגזר רוסי,מגזר ערבי ומגזר חרדי) זכו בפרס הראשון בתחרות סרטי הפרסום בתחרות הבינלאומית "Advision award".


בתחרות התחרו כ-170 סרטי פרסום בשפה הרוסית ע"י משתתפים ממשרדי פרסום מכל העולם והשיפוט הורכב מפאנל מקצועי ומהצבעות באינטרנט.


משרד הפרסום "טריו" זכה בפרס הראשון בקטגוריה "שירותי בריאות" עם פרסומת לדרכונית לאומית לקופת חולים לאומית.



גדי מרגלית מנכ"ל "טריו" ציין הבוקר כי "הקו הפרסומי של פרסומות "החסידה" אותו מובילה "טריו" במגזר הרוסי עבור קופת חולים משלב בין חדשנות, מובילות והומור זוכות לאהדה רבה מצד לקוחות דוברי רוסית והמשרד גאה מאד בהכרה הבינלאומית."


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)