רשת אופנת הילדים הבינלאומית EPK , המתמחה בבגדי ילדים ותינוקות, יוצאת בימים אלה בקמפיין בינלאומי, רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪ .
במסגרת הקמפיין אשר נוצר בהשראת ילדי העולם תחת הכותרת- inspired by children, שלט החוצות הגדול בעולם אשר נעשה ע"י ילדים מ – 15 מדינות שונות ברחבי העולם.
הרשת תעלה למשך חודש ימים בשלט חוצות ענק, מיוחד במינו, שיעלה על "קיר הקריה", בתל-אביב, הנחשב לקיר הגדול ביותר בארץ. מדובר בקיר שאורכו למעלה מ-100 מטר והינו קיר הפרסום הגדול במדינה.
במסגרת המהלך מזמינה הרשת את ילדי ישראל להגיע ל – 4 סניפיה ברחבי הארץ: בקניון ארנה בהרצליה, בגרנד קניון בחיפה, הקניון הגדול בפ"ת וקניון מלחה בירושלים, במהלך ימי חול המועד סוכות ולהשתתף בהכנת השלט שנוצר כולו על ידי ילדים מרחבי העולם.
רן שכטר, מנכ"ל רשת EPK מסר כי: " קיר הקריה הינו ללא ספק חלק מהנוף האורבאני הייחודי של העיר תל אביב. המיקום מאפשר פרסום איכותי, בגובה העיניים ופונה למגוון עצום של לקוחות העוברים בצומת מרכזי זה, הן ברכב והן ברגל ועל כן בחרנו לעשות מהלך גדול וחשוב זה דווקא בו".
לדבריו:" הרעיון המרכזי העומד מאחורי הקמפיין הוא שיש דברים שרק ילדים יכולים לדמיין, או לחשוב ולכן כשמעצבים אופנת ילדים, הדבר הכי חשוב הוא לנסות לקבל השראה מעולמם המלא ביצירתיות, דמיון וחופש".
עוד הוסיף שכטר: "קיר הקריה חותם מהלך שהתחיל לפני כחודש בטיזר בשילוט חוצות והציג את מותג אופנת הילדים EPK כשחקן חדש במגרש של הגדולים. המהלך זכה להד תקשורתי ולתשומת לב בקרב הצרכנים שפקדו את הרשת במהלך החג".
EPK הגיעה לישראל מדרום אמריקה בשנת 2010 ומאז צמחה לפריסה ארצית של כ-7 סניפים מחיפה בצפון ועד אשדוד בדרום. סניפים נוספים שלה קיימים ברחבי העולם: ספרד, ברזיל, וונצואלה ועוד.