קמפיין המלחמה בסמים של הבצפר ומקאן אריקסון: הפחדה או הומור?

"הבצֶפֶר"- בית הספר הגבוה של חברות הפרסום" ומשרד "מקאן אריקסון" התגייסו להפקת סרטון למלחמה בסמים.


הסרטון המונפש מראה דמות שהולכת ונמחקת, ויוצריו השתמשו בשפה נקייה וידידותית, הסרטון שם דגש על קלות הדעת ועל חוסר האחריות בשימוש בסמים.


מטרות הקמפיין לעלות בפני הציבור את השאלה האם טיפול בנגע הסמים דרך הומור הוא טיפול נכון או לא נכון, כאשר חשוב לזכור שאת קהל היעד הצעיר אליו מופנה הקמפיין, מעניינים חיי האהבה והרגש שלו, חברים ובילויים, להיות אין ולחיות כאילו אין מחר.


הסרטון מראה לו באופן הומוריסטי, איך מי שצורך סמים יכול לגמור את עצמו. תחת הסלוגן "בסוף זה יגמור אותך".


ורד בטש, סמנכ"ל שיווק הבצפר: " התעסקנו בשאלה האם במדינה שבה הפחד הוא שיגרת חיים, סרט שיעסוק בהפחדה בכל הנוגע לשימוש בסמים ישיג את המטרה? ואולי הדרך הנכונה אל לב האנשים תהיה דרך ההומור? האם סרטון מסוג זה יעשה את העבודה ויעורר הזדהות עם הנושא או שאנשים צריכים נימוקים נוספים להנעה לפעולה? הסיבה שהחלטנו לעלות את הסרטון היא לעלות את הנושא לסדר היום הציבורי. הסרט הופק במשותף ע"י מקאן אריקסון עבור הבצפר".


הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני 3 וחצי שנים על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום. הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-7 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות וקופירייטינג. מטרה נוספת העומדת בפני הבצפר היא להשביח את הרמה המקצועית של העוסקים בפרסום ושיווק, ע"י קיום ימי עיון והשתלמויות בתחומי ידע רלוונטיים.




אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)