חברת כלל ביטוח עולה בקמפיין חדש, לביטוח הרכב, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO . הקמפיין מהווה חלק מתהליך מיתוג כללי אותו עוברת קבוצת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים במטרה לחזק את המותג כלל ביטוח. הקמפיין מתבסס על הערכים של אוזן קשבת, אכפתיות, דאגה כמו גם מקצוענות ומומחיות, כפי שעלו ממחקריה של ד"ר רות בר שליוו את תהליך המיתוג.
לדברי יוצרי הקמפיין: "כלל ביטוח מציעה לצרכן את הפתרון האישי, המקצועי והבטוח ביותר לביטוח רכב כי כשיש לך מומחה שהוא חלק מהחיים שלך יש מי שדואג במקומך. ולכן בעוד שרוב חברות הביטוח הופכות את נושא ביטוח הרכב לבדיחה ומגחיכות את סיטואציית התאונה, כלל ביטוח מחזירה לתחום ביטוח הרכב את הרצינות הראויה לו ונוגעת בתחושת הצרכן בשעת התאונה – רגשות חשש, חרדה ומצוקה. כלל ביטוח מציעה לצרכן להירגע ולשכוח מהפחדים כי כשיש לך מומחה שהוא חלק מהחיים שלך יש מי שדואג במקומך".