תקציב המדיה של בנק מזרחי-טפחות יישאר בראובני פרידן IPG . רכש המדיה יעשה באמצעות חברת מרקיורי שבבעלותם המלאה של ראובני פרידן והוא מוערך בכ- 16 מיליון שקל בשנה.
משה ראובני, מנכ"ל משותף במשרד מסר כי הוא מודה וגאה בבחירת הבנק. לדבריו, אין ספק שריכוז כל המאמצים במשרד אחד יניב תוצאות טובות ואף משופרות
ישראל דיאמנט, מנכ"ל מרקיורי ציין כי אין ספק שהבחירה של בנק מזרחי טפחות במרקיורי מדברת בעד עצמה. עוד ציין דיאמנט כי במכרז המדיה התמודדו גם חברות ותיקות כמו יוניון, מדיה קארט וואן.