ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של AIG

משרד הפרסום ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של חברת הביטוח AIG. ראובני פרידן יחליף את מקאן תל אביב, שטיפל עד כה בתקציב הפרסום של החברה.



במהלך החודשים האחרונים בחנה AIG שינוי של הקו הקריאטיבי שלה. במסגרת הבחינה, פנתה החברה למספר משרדי פרסום, בהם ראובני פרידן, גיתם BBDO ויהושוע TBWA. בסוף השבוע שעבר, כאמור, הוחלט לבחור בראובני פרידן.

גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG "אנחנו מודים לריצ'י האנטר ולצוות הנפלא של מקאן על תקופה יפה ושותפות אמיתית. אנחנו נפרדים עם המון הערכה הדדית. אני מלא אמונה שמשרד הפרסום החדש שילווה אותנו מעתה, ראובני פרידן, יהווה שותף אמיתי שיסייע לנו לשמור על מעמדנו כחברת ביטוח מובילה, להשיג את היעדים שהצבנו לעצמנו ולהתמודד עם האתגרים הרבים העומדים לפתחנו".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)