רד בול ישראל עולה בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה וב-WEB TV . הקמפיין החדש מציג סרטונים מעולמות התוכן של המותג רד בול בעיקר מתחום האקסטרים והתרבות.
עד כה עשתה רד בול שימוש אך ורק בסרטונים מאוירים ובאווירה הומוריסטית שהיו מזוהים עמוקות עם המותג לאורך שנים בארץ ובעולם. הקמפיין אשר יעלה בימים הקרובים מציג למעשה שינוי באסטרטגיית הפרסום של המותג העושה שימוש בעולמות התוכן המגוונים של המותג.
הקמפיין מנוהל ע"י משרד הפרסום "אברהם" בשיתוף עם מקאן יוניברסל יעלה במהלך הימים הקרובים לשנה הקרובה לסירוגין בכל ערוצי הטלוויזיה 2,10 ו- 24 וכן גם באינטרנט.
סכום ההשקעה בקמפיין 3 וחצי מיליון שקלים.
מחברת רד בול נמסר:"עליית הסרטונים הינה חלק משינוי גישה באסטרטגיית הפרסום של המותג שעשה עד כה שימוש רק בסרטונים מאוירים, המגמה כעת היא לשלב בין עולמות התוכן של המותג וערכיו בנוסף לאווירה ההומוריסטית שהוא משדר".
סרטוני הקמפיין הופקו באופן עצמאי ע"י רד בול במסגרת אירועי המותג ברחבי העולם. סרטון אחד הוא מתוך אירוע ""Red Bull No Limits אשר מתרחש מידי שנה בסילבסטר, במסגרתו בכל שנה שובר אתלט אחר של רד בול שיא עולם בתחום ספורט האקסטרים. בסרטו זה האופנוען רובי מדיסון מבצע קפיצה יוצאת דופן באופנועו לגובה של 10כ- קומות אל קצהו של שער הניצחון בלאס וגאס. בסרטון השני מוצג ריקודו של רוני – זוכה תחרות הברייק דאנס המפורסמת ביותר של רד בול ה- BC-1.