רז מאירמן נבחר להוביל את קמפיין קיץ 2008 של מותג האופנה הבינלאומי CELIO*

הדוגמן רז מאירמן שנבחר לאחרונה להנחות את תוכנית הריאליטי "המרוץ למיליון" נבחר כפרזנטור קמפיין קיץ 09 בישראל של מותג האופנה הבינלאומי CELIO*.


מאירמן שימש ככתב לענייני תרבות בחדשות HOT וככתב שטח בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". מאירמן מוכר כדוגמן בינלאומי שהוביל קמפיינים בינלאומיים, ומשמש כיום כעורך דין בשוק הפרטי בתחום הקניין הרוחני.


עבור קמפיין CELIO* יקבל מאירמן כ-300,000 ₪ למשך שנה.


שגיב שקד, מנכ"לית CELIO* ישראל מוסרת בתגובה לבחירה:"celio* פונה לגברים בגילאי 25-35 איכותיים, בטוחים בעצמם, בעלי סגנון עדכני, סולידי, לא צעקני ולא מתאמץ. רז מאירמן הולם את ערכי המותג של celio* ומשקף נאמנה את קהל היעד של המותג".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM