רנו קליאו, שלט חוצות חתוך – הפרסומת הזוכה של דצמבר

לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" בדצמבר, במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "רנו קליאו – שלט חוצות חתוך" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב. היא זכתה ב–98 נקודות, 28% עבור תרומה למותג ו– 42% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "אורנג' משפחה – חוט וקופסאות", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 41 נקודות – 16% עבור תרומה למותג ו-9% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי, שתי פרסומות: "מירס – ג'י פי עץ" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב, עם 38 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו-14% עבור קריאטיביות , ו"פלאפון sms – ילד מוכר סופגניות" של פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY עם 38 נקודות – 11% עבור תרומה למותג ו-16% עבור קריאטיביות.






אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)