רשת ACE מעלה לראשונה קמפיין רדיו קמעונאי הגדול ביותר בארץ

לראשונה בישראל, יוצאת רשת "אייס" בקמפיין רדיו בתחנות שפ"א, בהיקף הרחב ביותר ובטווח הארוך ביותר שנרשם בתחום הקמעונאות, בהיקף השקעה של כ- 1.7 מליון דולר.



הקמפיין יחל ב- 15 למרץ ויכלול תשדירים תדמיתיים לצד מכירתיים ויתפרס על פני כשנה.



בני גרינאפל סמנכ"ל השיווק של רשת אייס אומר: " ממחקרים וקבוצות מיקוד שערכה רשת "אייס", טרום ההחלטה באיזה פלטפורמה פרסומית להשקיע, עולה כי: הצרכן הישראלי מגיב בחיוב לפרסומים ברדיו ורואה בו אמצעי להעברה מהירה של מסרים חדשניים ועדכניים. גרינאפל מוסיף, ששפ"א מהווה מדיה חדשנית וצעירה המגיע לקהלי היעד של הרשת.



ענת ארדיטי מנכ"ל שפ"א אומרת: "אני רואה בקמפיין של רשת "אייס" הבעת אמון בפעילות בתחנות שפ"א וביכולת ההשפעה שלו ככלי פרסומי". לדבריה: "הקמפיין של רשת "אייס" הנו קמפיין הרדיו הגדול ביותר של רשת קימעונאית, שעלה בישראל והנו ההוכחה לאפקטיביות הפרסום בשפ"א, שכן מדובר בקמפיין שמתבסס על פעילות תדמיתית ומכירתית, קרי, הגדלת המודעות לרשת לצד מגוון מבצעים, המזמינים את מאזיני שפ"א להגיע לסניפים וליהנות מההוזלות".



גרינאפל מדגיש, שהיתרון בקמפין הרדיו בשפ"א הינו, היכולת להתאים מבצעים מגוונים לסניפים השונים תוך התאמה מקסימאלית בין סניף לתחנה מבחינה גיאוגרפית, לדבריו, "אין חובה לצאת במבצע אחד לכל הארץ, אלא ניתן להציע מבצעים אטרקטיביים במיוחד המיועדים לקהלים וסניפים שונים".



השיר שנבחר להוביל את הקמפיין הינו השיר Hit the road Jack של ריי צ'ארלס, שלראשונה אושר לשימוש לצרכי פרסום. השיר נבחן ע"י פאנל מקצועי גדול שכלל אנשי מוסיקה, אנשי פרסום, פאנל לקוחות ונבחר מבין עשרות להיטים. במשך 3 חודשים נוהל מו"מ לקבלת הזכויות לשיר שעובד והופק ע"י תומר בירן עם 10 נגנים ו- 5 זמרים ללא עיבודי מחשב.



גרינאפל מוסיף, שרשת "אייס" הנה הראשונה בישראל, שקיבלה את זכויות הפרסום של השיר, שטרם נעשה בו שימוש פרסומי, כמו גם, היתר לשנות את מילות השיר באנגלית ולשלבן עם מילים בעברית.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גל שרי
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
SP1 _ מחיר 2599שח צילום יחצ חול (1)