רשת GNC מרחיבה את סל מוצריה: יוצאת בקמפיין לציטוזן – מוצר דיאטה של החברה

רשת GNC יוצאת בקמפיין לציטוזן מוצר דיאטה שבמסגרתו כך טוענים ב-GNC ניתן לאכול כרגיל ולהוריד במשקל. הקמפיין יכלול: מודעות חסות בטלויזיה, מודעות בעיתונות ארצית ומקומית


עלות הקמפיין 500,000 ₪, והסלוגן המוביל – זו לא דיאטה, זה ציטוזן. הקמפיין יחל ב – 1 במאי וימשך כחודש.



בימים הקרובים תחל רשת GNC לערוך הדגמות ברחבי הארץ באשר ליעילות הציטוזן. ההדגמות תתקימנה שלוש פעמים ביום בחנויות רשת GNC ברחבי הארץ, ובנקודת המכירה של החברה ברשת ניו-פארם. ההדגמות תבוצענה באמצעות מבחנות עם: שמן מים וציטוזן. ב-GNC טוענים כי בניסוי יראו הצופים כיצד כמוסת הציטוזן "לוכדת" את השמן הצף במבחנה מעל המים ומורידה אותו מטה. בכל נקודת המכירה של רשת GNC ינתן מידע באילו שעות תתקימנה ההדגמות.




אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)