רשת מלונות יוצאת בקמפיין קיץ 2005. במרכז הקמפיין דגש מיוחד על מבצעי הקיץ במלונות הרשת

רשת מלונות יוצאת בקמפיין קיץ 2005. במרכז הקמפיין דגש מיוחד על מבצעי הקיץ במלונות הרשת. סיסמאת הקמפיין "יש חופש גדול ויש חופשה גדולה…" עלות הקמפיין: כ-2.5 מליון ש"ח.


הקמפיין כולל מודעות בעיתונות הארצית ומלווה בתשדירי חסות תדמיתיים לפינת תחזית מזג האוויר בחדשות ערוץ 2. בנוסף כולל הקמפיין גם שילוט אלקטרוני ופרסום באינטרנט.



את הקמפיין ילוו 3 אימג'ים חדשים אשר צולמו במלונות דן אכדיה, דן תל אביב ובסטודיו של הצלם מנחם רייס.



רפי בארי, סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות דן אמר כי הקמפיין ממשיך את אסטרטגיה החברה, להציע חוויה כוללת של אירוח ושירות המעניקים ערך מוסף לחופשה המשפחתית במלונות דן. על פי בדיקה שערכה הרשת, גם השנה אחוז גבוה מהמתארחים במלונות הם נופשים חוזרים.



רפי בארי הוסיף כי נאמנות הלקוחות מסמלת יותר מכל את איכות השירות של רשת מלונות דן ואת החוויה הכוללת והמענגת המוענקת לאורחים: "כמדי שנה, אנו פועלים בכדי לספק לאורחינו בעלי המשפחות את השילוב המושלם של מנוחה להורים וגיוון הפעילות וההיצע לילדים."



הקמפיין הכולל פרסום תדמיתי ומכירתי עולה בימים אלו וייפרס לסירוגין עד חודש אוגוסט. הקמפיין כולל תשדירי חסות למזג האוויר בחדשות ערוץ 2 במהלך חודש יוני.


כמו כן , הקמפיין כולל פריסה בעיתונות הארצית, במסכים אלקטרונים ברחבי הארץ ובאינטרנט.


בנוסף ילווה הקמפיין בפעילות קידום מכירות ענפה ובדיוור ישיר לחברי e-Dan , מועדון הלקוחות של רשת מלונות דן.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)