חברת שופרסל רכשה את ברייק הזהב שישודר בגמר התוכנית במוצאי שבת. שופרסל תשלם סכום המוערך ב־350 אלף שקל ל 60 זמן פרסומת. בפרק הגמר יוכתר הזוכה בתוכנית הריאליטי ויקבל מיליון שקל.
שופרסל, תשדר בברייק הזהב פרסומת אחת של 60 שניות, שצולמה במיוחד לצורך התוכנית.
הפרסומת היא חלק מקמפיין פרסום חדש שמעלה שופרסל בכיכובו של צביקה הדר במסגרתה מסביר הדר לצופים את שיטת 1000 הבודקים של שופרסל דיל הבודקים מדי יום כ- 5000 מוצרים בשופרסל דיל ואצל המתחרים ומעניקים ללקוחות הרשת שקט נפשי ששופרסל דיל בודקת עבורם את סל הקניות הזול ביותר.
לדברי רונן בר שלום, מנהל השיווק של שופרסל: "החלטנו למנף את החשיפה ולחבר אליה את הסוד השמור של שופרסל במסגרתו 1000 עובדי שופרסל בודקים לאורך כל השנה 5000 מוצרים שונים במאות חנויות מתחרות ברחבי הארץ וזאת על מנת שהלקוח ייהנה מהסל הטוב ביותר והכסף שלו יקנה יותר במשך כל ימות השנה ."