חברת פורינה יוצאת בקמפיין חדש למזון הכלבים "דוג צ'או". הקמפיין, תחת הסיסמא "לתת לו את הטוב ביותר", הופק באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי והוא כולל פרסום שלטי חוצות ארצי על גבי אוטובוסים ופרסום בפורטלים מובילים ברשת האינטרנט.
הקמפיין יימשך 3 שבועות.
היקף ההשקעה בקמפיין כחצי מיליון ₪.
סדרת דוג צ'או של פורינה הינה סדרת מזון הכלבים היבש הנמכרת ביותר בארה"ב. הסדרה כוללת מוצרים לשלבי התפתחות השונים של הכלב, מגור ועד בוגר, כולל מוצרים לכלבים מגזעים רגילים, לכלבים מגזעים קטנים ולכלבים מגזעים גדולים. את המוצרים ניתן להשיג בחנויות המחמד.